She Wants Revenge

Kada sam prvi put slučajno naišao na ovaj bend, instant mi se svideo. Volim tip bendova koji ti ili legnu na prvo slušanje ili ih ne podnosiš i to je to.
She Wants Revenge, dvojac iz L.A.-a, čine Justin Warfield i Adam Bravin. 2006-e izbacuju tri singla, a posebnu pažnju privlači Tear You Apartza koji je urađen video u reziji čuvenog Joaquina Phoenixa. Te neke informacije bile su dovoljne da me privuku.

Recimo da ste uzeli Bauhaus, Joy Division, New Order, i Bowie-a, dodali malo Depeche Mode-a, sa produkcijom kakvu imaju Killersi i Placebo, + neki tekst Cure-a, dobili bi…  Pa ovaj bend. Dok sam preslušavao njihove albume, definitivno sam osetio veliki uticaj navedenih bendova. Darkwave, Alternative rock, Post-punk, ako već morate da stavite neki label. Za mene je njihov zvuk jedinstven, i nema potrebe svrstavati ga u neki specifičan žanr.

Warfield, pevač,  počeo je kao MC, i 1993-e je izbacio hip hop album My Field Trip to Planet 9. Medjutim, istovremeno, oformio je i psychedelic rock bend i izdao jedan album, The Justin Warfield Supernaut. Kasnije se pojavio kao gost na albumu Placebo-a, Black Market, radio i sa Chemical Brothers i Crazy Town.

Do sada su izbacili tri albuma, She Wants Revenge (2006), This Is Forever (2007), Valleyheart (2011). Za tmurne i hladne dane, koji nam dolaze, moja definitivna preporuka.

2 Comments Add yours

  1. Maradona kaže:

    Podseća me na „She lost control“

  2. Marko Gaćinović kaže:

    Odlična pesma! Slušao sam je jedno 20 puta večeras. 😀

Šta ti kažeš na sve ovo?

