Da li je Crni isto što i Miki Mećava?

Sličnost je zapanjujuća

Svako od nas ima dileme, manje ili veće, ali uvek se nađe nešto što čoveka muči i tera da se preispituje. Da li je to što navijam za Partizan posledica roditeljske torture u ranom periodu razvoja ili je za to kriva mutacija genoma? Da li je čovek nastao od majmuna, i ako jeste – zašto pas ne evoluira u pas-mena, čoveka psa, ili slepi miš u Betmena (eventualno Robina)? Ako se najedem kriptonita, da li ću moći da letim i da li je kažnjivo crtati brkove po fotografijama predsednika neke države?

Mene je u poslednje vreme, pored gore navedenog i još nečega što nije zanimljivo za javnost, mučilo pitanje „da li je Crni isto što i Miki Mećava“. Dugo vremena sam razmišljao o ovoj temi. Mnoge sam noći besane proveo okupan u hladnom znoju sopstvenog tela. Mislio sam da na estradnom nebu ima mesta za samo jednu zvezdu koja ćelavost krije vezivanjem marame, pa je ideja da je Miki Mećava u stvari isto sto i Crni meni delovala jednako logično kao što je na pošten način ostvarena dominacija Partizana u svim sportovima. Odnosno, to je nemoguće 🙂

U stvari, radi se o dva različita lika. Nije važno kako sam dosao do te spoznaje i nije ni važno što se deo mog sveta srušio u tom trenutku. Verovao sam da je Miki Mećava postao Crni kada je jedne noći u decembru kad je bila hladna zima, čuvajući svoju dragu, čuvajući njihovog sina, u trenucima dokolice, shvatio sledeće:

Zašto bih nosio nadimak Miki, kad se tako zove svaki treći seljak u Rukladi?

Zašto bi normalan pevač koristio nadimak Mećava?

Mislim da bi korisnije za moj seks…. društveni život bilo da me zovu Crni (mada i to „mećava“ može imati pozitivnu konotaciju u nekim pozama i fetišima)…!

I rekao „dakle, postaću Crni“, obukavši tradicionalnu srpsku odoru, jednu od onih koje se nose samo kada čovek otkrije pravog sebe i apstrahuje činjenicu da mu je žena prešla više nego opštinska Lada Niva.

Potom je Crni otpevao hitova ne zna im se broj, ljubio žena, takođe ne zna im se broj, pišao uz vetar, lomio čaše od kristala, čupao bokore od lala, zalivao baštu vodom sa korita Ivanova, radio sve što rade mladi i jednom rečju, zahvaljujući Top šopu i toj transformaciji, život mu se okrenuo za 360 stepeni Celzijusa.

Video sam ova dva čoveka u jednom telu kako u svojstvu reportera intervjuišu neke ljude na Sajmu lokalnih samouprava. Poželeo sam da se slikam sa njima i fotografiju okačim na zid kancelarije, da sija iza mene kao što ambasadorima sijaju fotografije nekih likova.

Želeo sam da njihovu muziku proučavam na koledžu „Pansrpski univerzitet Komšija Neša“, na kojem se izučava muzika prvobitnih srpskih zajednica sa područja Dinarskih planina. Želeo sam samo da ih dodirnem, ali sam odjednom zastao, upitavši sebe: „šta ako to nisu oni, nego je neki ćelavi plagijator sakrio glavu maramom i ide po sajmu pretvarajući se da je neko od njih dvojice?“.

Nikada nisam dodirnuo ni onjušio Crnog / Mikija Mećavu, ali to stavljam na svoju listu obaveza za uraditi pre 45. godine. Hvala Marku što me inspirisao da podelim svoje najintimnije razmišljanje sa vama. Hvala Nini što mi je otkrila tajnu o različitosti bića Crnog i Mikija Mećave. Hvala qrcu, tvorcu naroda.

3 Comments Add yours

  1. dshn kaže:

    To su te intelektualne teme koje očekujemo 🙂

    1. stF1 kaže:

      Stvarno sam juče hteo da se slikam sa nekim od njih dvojice, potom smo Mare i ja tradicionalno pili „jelena“ na sajmu i tako je ovo nastalo. Onda je Nina objasnila.

Šta ti kažeš na sve ovo?

