Fifa 1998-2012 Soundtrack

fifa-12-300

Fifa Soundtrack 1998-2012! Reci?! 🙂 Auuuuh, dugo sam spremao ovu listu. Za nas verne Fifanove ovo će biti prava poslastica…

I posle kad me neko pita kako mogu da gotivim više Fifu nego PES, kako da mu objasnim da je to igrica sa šmekom, tradicijom, Totijem a ne Tatijem… I fantastičnom muzikom. Mogu slobodno da kažem da serija ovih video igara direktno  odgovorna za dobar deo mog muzičkog vaspitanja. Godinama unazad igrajući ovu igru, sećam se kako smo se radovali svakom novom nastavku, što  zbog same igre, što zbog muzike. Kada kažem mi, mislim na mene i Stefana, moj ljutog protivnika od 98-e.  Teška je to bila godina. Medjutim njegov pentium 3, voodoo grafika i veliki ružni Genius gamepad su govorili drugačije. Bila je to fantastična godina, godina naše prve Fife, i tu počinjemo naše muzičko putovanje 🙂
…Bilo je tu nerviranja, bacanja periferija, cepanja dukserica, vredjanja na intelektualnoj i fizičkoj osnovi, ma bilo je svega. Nadam se da će potrajati još bar tridesetak godina…  Jevtiću, na neki način ovom listom želim da se iskupim za neke bolne poraze koje sam ti naneo 🙂 …

Fifa 98

Fifa 99

Fifa 2000

Fifa 2001

Fifa 2002

Fifa 2003

Fifa 2004









Fifa 2005







Fifa 2006












Fifa 2007








Fifa 2008










Fifa 2009









Fifa 2010







Fifa 2011








Fifa 2012







 

Šta ti kažeš na sve ovo?

