Mojih 20

Radio „City“ i Mišel Kaplarević su imali dobru ideju, prvih nekoliko emisija su bile stvarno kvalitetne, u gostima zanimljive gradske face, ali emisija „Mojih 20“ se nije duže zadržala na repertoaru.

Ničim izazvan, postaviću ovde listu mojih 20 omiljenih pesama, pa se nadam da će se ideja primiti i kod ostalih…

1. Placebo – Every You Every Me

2. Tricky – Evolution revolution love

3. Nirvana – Frances Farmer will have her revenge on Seattle

4. Sunny Baltzi & Santa Filla – Again

5. Radiohead – Creep

6. Pixies – Where is my mind

7. Six Pack – Nekako me najviše boliš ti

8. Placebo – The Bitter End

9. Nirvana – Pennyroyal Tea

10. David Bowie – The Man who sold the World

11. Placebo – Pierrot the Clown

12. Roots Manuva – Dreamy Days

13. Timo Maas feat. Brian Molko – First Day

14. Thievery Corporation – The richest man in Babylon

15. David Bowie – Heroes

16. Let 3 – Dijete u vremenu

17. Mylène Farmer – Comme j’ai mal

18. Shades Apart – Stranger by the day

19. Električni Orgazam – Kapetan Esid

20. Partibrejkers – Hoću da znam

I na kraju, ko pogodi kako mi zvoni telefon, dobije pesmu po izboru, koju će mu ispod prozora odsvirati Narodni orkestar RTS pod vođstvom Miše Mijatovića 😉

4 Comments Add yours

  1. mijat kaže:

    Ako je jedna od ovih 20 pogodicemo…kako ono ide tvoj broj?

    1. stF1 kaže:

      1-800-Stefan 🙂

  2. Ana kaže:

    Maradonaaaaaaa!

    1. stF1 kaže:

      Morao sam da promenim, dere se Maradona previše 🙂

Šta ti kažeš na sve ovo?

