What’s up!?

Music-equipment-1920x1200hgg

Pa gde ste drugari 😉 Nema me kao penzije, nikako da uhvatim vremena da nešto naškrabam. Iskreno malo mi je dosadila ova pasivna interakcija, kao pišem ja  kao čitate vi, blabla, pa sam rešio da malo promenim koncept. Daj malo da vidimo šta vi slušate ovih dana, lepo link u komentar pa da delimo melodije. Baš me interesuje šta slušaju recimo srednjoškolci ovih dana. I svi vi ostali naravno, a najviše penzosi 🙂

Neću više da davim stvarima koje možete iskopati na netu, hoću interakciju, znači „ona meni ja njuma“ fazon. Menjam koncept i od danas pišem klasičan muzički blog. To nešto što čujem novo, to nešto što vrtim trenutno na plejlisti, ću vam nabacam 😉 A vi meni ono što vi slušate. Simple as bean 😉

Evo nešto baš baš sveže. Fink, aka Fin Greenall, one man band, producent, dj, freak totalni. Britanska verzija Mark Oliver Everett-a. Stvar se nalazi na albumu Perfect Darkness.

Domaći bend Kill Me Laser i njihov singl Blood. Lično mi malo smeta vokal, koji mi se čini nekako slabašan za ovakvu stvar. Treba to malo jače, muški odraditi. Svirka je fantastična, spot odličan,  prosto da se čovek iznenadi da je naš bend u pitanju.

Stvar za padanje u komu. Fort Atlantic, još jedan bend iz Alabame koji dodajem u kolekciju.

Nešto matoro što slučajno iskopah. Valjevski bend Extravaganja. Nikada zvanično nisu izdali album, ali su snimili jedan, možete ga čuti na tjubu. Nikola Vujovic, poznatiji kao Duje iz Kengura, jedan je od likova koji je vodio ovaj bend. Raspali su posle bombardovanja 99-e. Šteta.

Eto to je nešto što prolazi kroz moju plejlistu ovih dana. Dok se čeka novi bedkopiiiz album, vrtim hiphopa više nego uobičajeno. Ali isključivo neki oldskul, kojim ću se odjaviti ovaj put. Pišite ljudi, šta vi slušate ovih dana 😉

4 Comments Add yours

  1. sentsava kaže:

    Еах, Екстраваганџа 🙂 Имали су и спот за песму „Када кажем хам“, али нема га на тјубету…греота 🙂

  2. mijat kaže:

    Mrzi me da kacim linkove, najvise uz neke stvari koje slusam vec stoti put slusam Marka Lanegana i Isobel Campbell, imaju dva ili tri duetska albuma, svi puni sjajnih pesama

    1. mijat kaže:

      da, da, bas dobru atmosferu prave, nisam skoro cuo da se dvoje ljudi tako dobro uklope, inace ne gotivim preterano duete

Šta ti kažeš na sve ovo?

