Avatar

avatar

Jutros mi je na mail stigla jedna veoma zanimljiva pošta. Naime,radi se o pismu jednog mog fb prijatelja koji me često prati i čita,što mi je izuzetno drago. Video je kako stavljam status o tome kako sam oduševljen pomenutim filmom,pošto je on takođe oduševljen,rekao je da bi voleo da napišem moje viđenje ovoga filma. Što ću ja naravno i učiniti.

Samo da se ogradim u početku. Kao što već neki znaju ja SF filmove ne volim i dugo sam oklevao da pogledam ovaj film. Negde oko dve godine. Kada sam ga pogledao,ostavio je toliko jak utisak na mene zbog same priče da je to neverovatno. Ja sam čovek koji gleda horore,isključivo. Po neka akcija i komedija,ali horore isključivo. I knjige kada čitam ne biram bilo šta već nešto jezivo.

Radnja filma “Avatar” smeštena je na planetu Pandora,koja je naseljena rasom Na’vi,ogromnim plavim humanoidima,koji su miroljubivi,dobri i rasa zaljubljena u šumu. Ljudi ne mogu da dišu na planeti Pandora pa su genetskim inženjeringom stvorili hibrid poznat kao avatar.

Džejk Suli,invalid i ratni veteran,dobrovoljno se prijavio da živi na planeti Pandori kao avatar. U stvari trebao je da ide njegov brat ali pošto je njegov brat poginuo,poslali su njega. Iz razloga što onj odgovara bratovljevom Avataru,jer su Avatari slični svom ljudskom bratu po nervnim sistemima.

Ponovo rođen u obliku avatara,Džejk može da hoda. Dobija misiju da se ubaci među narod Na’vi,koji su postali glavna prepreka iskopavanju dragocene rude. Prelepa pripadnica naroda Na’vi,Nejtiri,spasava Džejkov život u šumi,i to menja sve. Džejka prihvata njen klan,i on uči kako da postane jedan od njih,što podrazumeva mnoštvo testova i avantura.Kako se Džejkov odnos sa Nejtiri produbljuje,on počinje sve više da poštuje način života Na’vija i konačno zauzima svoje mesto među njima. Pored svega njih dvoje se zaljubljuju jedno u drugo što mnogo komplikuje situaciju.

Mene je ovaj film izuzetno pogodio. Mogli ste da čitate u predhodnim člancima koliko ja mrzim ljude i sve što se njih tiče. Kao i to da smo uništili majku Prirodu. Sve to u ovom filmu dobija sve više na značaju i samim ti sam se pronašao. Okrutni i zli ljudi misle da sve može da se kupi. Ako ti treba nešto,ti proglasiš nekoga svojim neprijateljom da bi legalizovao otimačinu! Poznato? E pa neke stvari ne mogu da se kupe. To je u ovo filmu i prikazano.

Pored svega toga film prati jedna prelepa ljubavna priča koja je sasvim neobična i veoma jaka. Narod Na’vi je jedan miran,dobar i prirodom okružen narod koji se ne kupuju za pljeskavicu i koka kolu. Ja razumem ko je čista duša i ko je emotivan da će razumeti radnju filma i da će se pronaći a nekome će biti i pune oči suza,kao meni.

Ima tu još mnogo da se piše ali bolje je odgledati fiim. Ovo je nešto za početak da bi se upoznali sa radnjom. Na mene je ostavio jak utisak,nadam se da će i na vas. Ko god bude želeo još ovakvih članaka neka mi slobodno pošalje mail,potrudiću se da ispunim želju.

Pozdrav i veliki ljubac!   kizaub@yahoo.com

Kiza Ub

avatar

Jutros mi je na mail stigla jedna veoma zanimljiva pošta. Naime,radi se o pismu jednog mog fb prijatelja koji me često prati i čita,što mi je izuzetno drago. Video je kako stavljam status o tome kako sam oduševljen pomenutim filmom,pošto je on takođe oduševljen,rekao je da bi voleo da napišem moje viđenje ovoga filma. Što ću ja naravno i učiniti.

Samo da se ogradim u početku. Kao što već neki znaju ja SF filmove ne volim i dugo sam oklevao da pogledam ovaj film. Negde oko dve godine. Kada sam ga pogledao,ostavio je toliko jak utisak na mene zbog same priče da je to neverovatno. Ja sam čovek koji gleda horore,isključivo. Po neka akcija i komedija,ali horore isključivo. I knjige kada čitam ne biram bilo šta već nešto jezivo.

Radnja filma „Avatar“ smeštena je na planetu Pandora,koja je naseljena rasom Na’vi,ogromnim plavim humanoidima,koji su miroljubivi,dobri i rasa zaljubljena u šumu…

View original post 354 more words

One Comment Add yours

  1. kizaub kaže:

    Stvarno volim priču ovog filma…

Šta ti kažeš na sve ovo?

