Lažno su me optužili

on

game-thrones-tyrion-lannister-trial

U ponedeljak, kad sam se spremala za posao, neko me je zvao. Kad sam se javila, bio je to sud. Rekli su mi da dođem sutra u 13 časova. Kada sam došla, srce mi je kucalo sve jače i jače…

Tužilac je rekao da sam ukrala 1.000 evra! Tada sam se još više bojala. Rekla sam im da sam cele subote i nedelje bila kod tetke u Bugarskoj. Tužilac je rekao da sam se pretvarala da je tako bilo. Zatim smo se prepirali oko toga.

Sudija je rekao: „Mir u sudnici!!!“

Ja sam ućutala, ali ovaj se prepirao da sam ja kriva i nije zaklapao.

Sudija je opet rekao: „Mir u sudnici!!!“, i tužilac je ućutao.

Sudija me je pitao: „Da li si ti, Natalija, prolazila pored njegove kuće?“

Ja sam im rekla: „Ne! Čak ni ne znam gde mu se nalazi kuća.“

Sudija reče: „Dobro, Jovane, jesi li ti nju video pored tvoje kuće?“

Jovan mu odgovori: „Pa… gospodine sudija, nisam, ali … šta?“

„Kako si onda znao da je to ona?“

„Pa imala je dugu kosu!“

„Koje boje?“

„Plave…“

„Plave?! Ova žena nema plavu kosu, već braon, a jedan pramen plave!! Dobro… a znaš li kako se zove?“

„Mislim da su komšinice govorile nešto ‘Nikol’…“

Sudija reče: „Pa to je Nikolina, a ne Natalija! Sad ću da pustim ovu nevinu mladu damu, a tebi ću dati 1.000 evra. Možda su komšinice govorile za svoju unuku, a ti ćeš ih pitati, pa mi reci šta su ti rekle i usput možda su tih 1.000 evra ispale iz tvog džepa.“

„Pa, da, bile su mi u džepu, pa kad sam došao kući nisu tu bile…“

I tako je nevina Natalija otišla na posao, a Jovan u banku po još 1.000 evra. Svi su bili srećni i zadovoljni. Proveli su se lepo za celu nedelju i niko nije nikoga dirao.

— Natalija, 2006. godište —

Šta ti kažeš na sve ovo?

