Ćutanje

urban fest

Moja komšinica

koja umire od raka jetre

zamolila me da joj ponesem torbu

uz prilično brdovit put

jer plaši se

da joj OVO ne pređe na pluća

da ne odapne negde

gde niko je obići neće

a još više kaže

plaši se da u postelju padne

jer nikoga nema

ni roda ni poroda

Ja ćutim

a hteo bih nešto da kažem

da prozborim koju

kao da o smrti

znam više od drugih

ja ćutim

dok težina torbe

u prste krv udara

i znoje se dok ćutim

dok odvratna njuška moja

svezala mi jezik

Ćutim

A uglavnom usta ne zatvaram

(Ivan Novčić, pohvala, kategorija: odrasli)

Šta ti kažeš na sve ovo?

