Kakav dan

urban fest

Kakav dan, ja sam umoran,

Spava mi se, na trodonima sam.

Vadiš mi krv za analizu,

Da vidiš, dal mogu da ti pravim decu.

Naša deca biće blago sveta,

Imaće moje prste dugačke i krakate,

Da mogu da kradu pivo,

dok se budu raspadali ko klošari,

jebali kurvu bez kabanice,

ponesi dečko kabanice,

Da ne bi dobio sidu,

Da ne bi umro na spidu.

Mi smo vec mrtvi, to se tako kaže,

Kada živiš u patetičnom životu,

Pa sam sebe ponižavaš govoreci da si sranje,

A sranje jesi jer govoriš da jesi, da si sranje, si.

Sranje si, sranje si, sranje si, sranje si!

Dobar je riff, ali tekst je sranje,

Dobar je riff kad si mrtav.

Zakivaju nadgrobni spomenik,

Tad ti na slici, se osmehuješ,

Svim živima koji moraju da žive.

Ti si umro,zato što si crko.

Svi smo mrtvi, samo što nismo crkli.

Malo tiše, ne čuje se moje zapevanje.

(Kakav dan – Ciapacata – Nagrada za avangradnu pesmu konkursa)

Šta ti kažeš na sve ovo?

