Vraćam se u uterus

urban fest

Spusti se na zemlju, molim te, želim da razgovaram sa tobom.

Požuri odrasti malo! Imam nešto važno da ti kažem.

Ne možemo ovako, a zanima me stvarno ko je jebao Kleopatru i koja su to španska sela nama toliko nepoznata?i što smo se upoznali baš kad nam je mjesec bio u vodoliji?

To je bilo jako loše vrijeme za upoznavanje.

Hoćeš li doći više već cupkam nogom?

Poslednjih par godina jedem nokte i čupam kosu.

Dimim kroz uši i curi mi mozak i još ću da se izboram i neću moći da te sačekam takva, fuj!

Jutra prestaju da mirišu na tebe, a želim da te ližem, da igram za tebe, da igram sa tobom poker i bridž, ali slike na kartama brišu se od neupotrebe.

Odlazi pikova dama za svojim kraljem i teško mi je.

Prolupala sam, sve su stvari počele da liče jedna na drugu…

Dosta je bilo,  previše kasniš!

Sad slobodno odjebi! Umorna sam.

Vraćam se u uterus da ne vidim, ne čujem i ne pričam ove gluposti.

Da zagrlim koljena i plutam, lutam, sanjam, spavam.

(Marija Vujošević, pohvala – kategorija Odrasli)

Šta ti kažeš na sve ovo?

