Tvorac misli

urban fest

U mojoj se glavi misli tvore

izbačene moćnim katapultom

dok prolaze slike i noćne more

kao pijanci za noćnim pultom.

Tisuću ideja giba se u zraku

tražeći svjetlo na kraju tunela,

a mnoge zastanu u polumraku

čekajući tren da postanu djela.

Misli se moje gibaju visoko

lomeći okove ljudskog znanja,

iz mojega uma izlaze žestoko

u blijedu javu općeg neznanja.

Sitne se alke povezuju u lance

šireći toplinu zvjezdanog puta,

ponekad u ljudima vide strance,

nekada vječnost s njima luta.

Tvore se misli, putuju visoko

lomeći okove mojega znanja,

u ljudska srca ulaze duboko

izlazeći iz okvira mojih sanja.

(Ivan Gaćina, Zadar, Hrvatska, pohvala, odrasli)

 

Šta ti kažeš na sve ovo?

