Uputstvo za odrastanje

urban fest

Kad su tvoj tata i moja mama

bili mali,

postali su

najbolji drugari.

Drugarstvo im traje

sve do dana ovi’,

tako ti i ja

postasmo kumovi.

Danice, čekam te

od kad za sebe znam,

da ti poneki

savet dam.

Dok sam bio mali

radio sam svašta.

Za to je kriva

moja mašta.

Zato sam tu,

da ti objasnim razne stvari;

da te vaspitavanje odraslih

ne pokvari.

Ne dozvoli

da te tata drži za ruku!

Ne dozvoli sebi

takvu bruku

Veruj da nikad

nisu smešnija roditeljska lica,

nego kad sama

izlaziš iz kolica.

I obavezno

čim sedne tata,

ti se zaputi

do ulaznih vrata.

Kad hoće da odmori mama,

zakukaj iz kreveca

kako nećeš, ne smeš i ne želiš

da budeš sama.

Kad si u parku

obavezno prvo

pronađi neko

visoko drvo.

Po drvetu penji se,

Visi, skači ,

dok tata oči ne iskolači.

Ako ne trčiš

i ne skačeš „za pet“…

… ne brini …

šaljem ti „super brzi trotinet“.

Kada lopta skoči u dvorište tuđe,

ko je pravi na kapiju ne uđe;

već preskoči ogradu lako,

znaj to ne može svako.

I za sve u životu ako ti zapne,

ja sam tu,

i kad treba,

uvek će da ti šapne.

(Aleksa Nikolić – Uputstvo za odrastanje Pohvala – Osnovna škola)

Šta ti kažeš na sve ovo?

