Malum – 5. deo

Prethodne delove price procitajte OVDE

Svanulo je jutro. Ostavio sam Izabeli poruku da sam otisao da vratim Rijenon. Znao sam da ce napraviti skandal kad je procita i da ce nazvati policiju, ali nadam se da cu do tada vec zavrsiti.
Izasao sam napolje. Bilo je 6 sati, sunce tek izlazi. Bilo je hladno. Zapalio sam cigaretu i sakrio pistolj u pantalone. Crveni auto se zaustavio ispred moje kuce. Otvorila su se vrata i video sam Siblija,Majkla,Alison i Moli. Vreme je da podjemo. Trebalo nam je pola sata do zgrade Maluma. Izasli smo iz kola. Razmenili smo poglede i usli unutra. Na moje zaprepascenje,unutra su nas docekala desetorica nabildovanih muskaraca. Nisu bili iznenadjeni nasim dolaskom.
“Gospodine Olden”, poce jedan.
”Dosli ste po svoju cerku,ha?”
Sibli me je gledao sokirano.
“Dosao sam da se dogovorim. Vi meni vratite dete, a mi cemo prestati da se bavimo ubistvima. Svi dobiju sta zele na taj nacin”, rekao sam mirno.
Muskarac se glasno nasmejao.
“Zar zaista mislis da ce biti tako? Mislis da ti verujemo da neces otici u policiju? Da neces hteti da se osvetis?”, pitao me.
Vrtelo mi se u glavi.
“Sta zelite od nas onda?”, pitala je Alison.
Muskarac nam je prisao i osetio sam miris njegovog znoja. Bio je duplo veci od mene.
“Apsolutno nista.”

U trenutku mi je bilo jasno. Necemo izaci zivi odavde. Nije mi vise ni bilo bitno sta ce biti sa mnom. Rijenon mora ostati nepovredjena.

Bio sam kao pijan u trenutku,nisam znao sta da radim. Kroz maglu video sam da muskarac pada na zemlju. Sibli je poceo da ga bije. Ostali muskarci pritrcase i grubo ga odvojise od muskarca. Povratio sam svest. Moli je vristala od uzasa. Alison me je gledala sa tugom. Majkl je, medjutim, bio sasvim smiren. Nista ga nije iznenadilo. Laganim koracima odaljio se od nas. Sapnuo je nesto jednom od muskaraca.
“Nisam imao nameru da vam naudim”, rekao je.
“Ali nesto se mora uraditi. Pretite da je ugrozite. Jedna stvar neka bude jasna: niko iz Maluma nije nikoga ubio”, cuo sam kako govori.

Nisam znao o cemu prica. Svi smo bili u soku. Majkl je jedan od njih. Nastala je tisina. Sibli se udarao rukama po glavi. Culi smo korake u daljini hodnika. Ka nama je koracala sitna devojka duge crne kose. Bila je prelepa. Bila ja obucna u crnu haljinu. Sibli se srucio na zemlju.

160636946

“Imo!…”, vrisnuo je.
Sok predje Molinim i Alisoninim licem.
“Dobro jutro, gospodo. Kako ste mi danas? Oh, gospodine Olden,mi se nismo upoznali. Ja sam Imo.”
Prisla mi je i pruzila ruku. Rukovao sam se sa njom, gledajuci je bez prestanka. Cuvena Imo. Ziva je.
“Da,da… sok. Nisam mrtva, eto. Jednom si trazio od Lokija da pricas sa osobom koja vodi Malum. Ja sam glavna ovde. Dragi Majkl mi je pomogao da izlaziram smrt. Pogodili ste da se nisam ubila. Ali ubijena, ahahhah,ne”, pricala je piskutavim glasom.

Sibliju su se slivale suze niz lice.
“Sta ovo znaci,Imo? Jesi li ti ubila one ljude? Zasto si me ostavila?”, vikao je.
“Da,ubila sam ih. Oh, Sibli, nista ti ne znas. Proklet da je dan kada sam ti ostavila tragove. Nadala sam se da ces sam sve shvatiti i pridruziti mi se”, govorila je bezosecajno.
Majkl se trze.
”Imo? Sta to pricas? Rekla si da ne ubijamo ljude. Da nam smestaju.”
Immo se nasmeja.
“Naivni,naivni Majkl.”
Stajao je ukoceno.
“Prevarila si me…”, rekao je zbunjeno.
“Ti si ludaca! Ubica! Kako si mogla? Ko si ti uopste?“, vikao je Sibli.
“Ludaca jesam. Ubica takodje. Sta mi mozes?”, pitala je Immo.
Bila je jezivo mirna.
“Ne zanimate me vi. Vrati mi dete. Pusti nas da odemo”, rekao sam.
Nasmejala se.
“Hajde!”, viknula je.
Velika vrata su se otvorila i celavi covek dovede Rijanon u hodnik.
Obukli su je u nekakvu crnu haljinu. Plakala je.
“Tata”, vrisnula je kada me je videla. Pokusala je da potrci ka meni ali joj nije dao covek koji ju je cvrsto drzao.
“pokusao si da nas ugrozis,Olden. Zar mislis da neces platiti?”
Nisam mogao da izdrzim i zaplakao sam.
Rijenon je bila smrtno uplasena i vristala je na mene.
“Tata,sta se desava?!”
Setio sam se da i dalje imam pistolj.
Izvukao sam ga i uperio u Majkla.
“Daj mi dete i necu pucati”,rekao sam.
Majkl je poceo da vice. Svi su onda poceli da vicu. Vriskao sam pokusavajuci da ih smirim. Nisu hteli da mi vrate Rijenon.

Sve se desilo tako brzo. Vikao sam da mi vrate dete,Rijenon je vristala. Cuo sam zvuk pucnja. Bio je toliko glasan da mi je u usima zujalo neko vreme.

Slucajno sam ispalio metak. Majkl je pao na zemlju i nije se pomerao.
Svi su zacutali.
“Ubio sam ga…”,rekao sam u soku.
Ne,ne,nikako nisam planirao da se to desi. Ja nisam ubica. Ja ne ubijam ljude. Ipak,njegovo bezivotno telo je lezalo na podu.
Drhtao sam celim telom i pistolj mi ispade iz ruke.
Imo se zadovoljno smeskala.
Cuo se drugi pucanj.
Zazmurio sam. Nisam imao snage da otvorim oci i vidim ko je pogodjen.
Cuo sam Siblijev vrisak.
Okrenuo sam se i video Moli na podu. Oko njenog tela se sirila lokva krvi.
Pogldao sam u Immo. Od malena je uz ovu zenu,mora biti pogodjena njenom smrcu.
Medjutim,nije reagovala.
“Vi jednog naseg,mi jednog vaseg”,rekla je.
Sibli je sedeo na podu.
“Sve ce nas ubiti”, rekao je.
Culi smo policijsku sirenu. Nekoliko minuta kasnije,u zgradu upadose naoruzani policajci.
“Ruke u vis,svi!”, viknuo je jedan. Svi ga poslusasmo.
“Ovi ljudi su ludi. Ubili su dvoje”,rekla je Imo. Glas joj j drhtao,uspanicila se. Glumi.

Osetih necije ruke na sebi. Dvojica policajaca su mi stavili lisice na ruke. Isto uradise sa Siblijem I Alison.
Uhapsili su nas.
Nije me zacudilo kad nisu uhapsili Imo i njene ljude.
Odupirao sam se koliko sam mogao.
Pogledom sam potrazio Rijenon. Nije bila tu.
Vikao sam policajcima da je nadju. Nisu me slusali.
Odvukli su nas iz zgrade.

Šta ti kažeš na sve ovo?

