Vidimo se u drugom filmu: Honduras

Odrastala sam u ravnici. Stalno sam čeznula za nečim u daljini. Pokušavala sam sebi da izmislim prostore gledajući u nepreglednost, da im nađem nova značenja, da otkrijem lepotu na neočekivanim mestima.

Moj novi film je mučan. I ličan. I teško je reći o čemu se tu radi. To je jedan život koji film pokušava da iskaže. Film o lepoti, o smehu, o ljubavi, slobodi. O koralima, o moru, o dubinama, o udisanju. Ovo je film o poznom sazrevanju, o otiskivanju u zrelost, o bledilu, o čekanju, o brzim slikama koje nisu uhvaćene, o trzanju, o traganju, o divljini, o lomljenju prstiju, o precrtavanju zakletvi, o porazu.

Ovo je film o realnom povratku.

Obračunala sam se sa svojim životom filmskim sredstvima. Bol. Presvlačenje zivota u film. Bol. Bujna prašuma, tirkizne vode, planinski venci nepoznate zemlje. Pretvaranje tereta u slike vulkanskih ostrva, u plantaže banana, u lagune… Igranje po zivotu. Ronjenje u dubokoj vodi. Prljava ljubav. Mržnja. Kidanje. Cepanje. Bol. Razaranje.

Glava je teška, kapci su sklopljeni… Svojim junacima dala sam osobine koje bi me oslobodile. Ovaj film je moja zamišljena tacka u daljini ravnice.

Vratila sam dane. Moja priča je lično dozivljavanje. Moja priča je strah od oslobađanja. Zastrašujući energetski naboj u oblikovanju stvari.

Moja prica je lična. Moj film zove se Honduras.

Nastaviće se…

Šta ti kažeš na sve ovo?

