Razgovor sa alter-egom

I
Dugo te nije bilo.

Nedostaje mi mir koji donosiš. Znam da ovih dana više voliš da lutaš i čekaš oblake da počnu da govore i ispričaju ti priču o kišama koje padaju u mojoj glavi. Znam i da čekaš da prestanem da gubim svoje noći na ulicama i da počnem da se radujem jutrima.

I biće vremena za tvoje knjige i tišine.
I biće vremena za moje noći i buke.

Ne zameri mi što galamim i puštam preglasnu muziku i što ti ne ostavljam dovoljno vremena za sve tvoje filmove i knjige.

Kada dođe leto ti ćeš ponovo svoja jutra provoditi na bazenima i pićeš kafe dok rešavaš ukrštene reči i smeješ se. Kada padne mrak odlazićeš na stadione da gledaš svoje zvezde, a ja ću čekati da me vratiš za šank da prizivam moje kiše.

I biće vremena za tvoje knjige i tišine.

I biće vremena za moje noći i buke.

Kada ti jednom dosade duge šetnje i dani, malo reči sa mnogo značenja, ti svrati na pivo i sebi se vrati.

06049036c234f35433160728345260cf

II
Dugo te nije bilo.

Ako nekada odlučiš da malo manje piješ, pročitaj onu knjigu koju volim. Knjigu u kojoj se šume sele. Baš kao i ljudi. Možda ćeš posle toga početi da malo više lutaš i malo manje pričaš.

Kiše će prestati da padaju i ti više nećeš imati izgovor zbog kojeg izbegavaš dane i gubiš se noćima. Jutra će biti sunčana.

Ako nekada odlučiš da malo manje piješ, pročitaj onu knjigu koju volim. Knjigu u kojoj se šume sele. Baš kao i ljudi. Možda ćeš posle toga početi da malo više lutaš i malo manje pričaš.

Jednom ćeš se probuditi i boleće te glava od previše buke koju praviš za šankovima. Možda ćeš tada naučiti da nije sve tvoje vreme stvoreno za ulice onog grada i da možeš da ga zaustavljaš i na drugim, malo tišim mestima.

Dosadiće ti mnogo reči sa nimalo značenja, a ja ću svratiti na pivo ako ti ponekad prošetaš i dočekaš svitanja na ulicama nepoznatih gradova.

Tek kad sebe izgubiš sebe ćeš naći i naučiti kako sebi da se vratiš.

Šta ti kažeš na sve ovo?

