Antihrist vrag, kažiprst prag

Antihrist vrag,

Kažiprst prag.

I čuješ li me sad

Kad pred tugom tvojom stojim nag?

Čuješ li me, ili samo gledaš?

Čuješ li me, antihriste, ili slepo hodaš?

 

I čemu se to nadaš

Kad ti kažiprsti zahlade,

Kad ogrezneš u problemima svojim,

Kad zacviliš  i kreneš da ispuštaš vapaje iz duše

zvane  telom mojiim?

 

Počuj me, antihriste, dok još nije kasno!

Promeni se, uzdahni

I poviči na sav glas!

Razbij stakla kovčega svoga

Pusti otrove neka oteknu!

Antihriste…

Antihriste…

 

Ne hodaj osušenim livadama sad.

Nećeš zauvek ostati mlad.

Nemoj da ti ovo bude prag.

Nećeš mi ovde umreti mlad.

 

Čuješ li zvona kako zvone, antihriste?

Vidiš li ovde kako smo samo ti i ja?

 

Nemoj da grebeš noktima o zid sad!

Nemoj da skačeš sa litice tako mlad!

 

Nije vreme da se umire…

Vidiš li moju ruku sad?

Vidiš, evo je…

Uhvati je…

Izbavi se…

 

Ne pokazuj kažiprstom  sudbinu svoju

Gađam te  pravo  u dušu tvoju.

Uzdigni se iz tame, neka vrane polete2e3e01fcb5470b1c21562cd73d5e98f6

Poklič tvoj neka zablista!

Čuješ li me, antihriste?

Tebi se obracam, antihriste!

 

Ne, nemoj, ne!

Zašto, zašto, antihriste?

Sad i mene više nema.

Nije trebalo to da radiš.

Kako ćeš svoju dušu da sahraniš?

 

Šta ti kažeš na sve ovo?

