Zvuk pare

Rekla je: Zašto napokon ne umreš? Ne mogu više da trpim tu tvoju formu. Samo ti to treba. Da umreš i ponovo da se rodiš. Ponovo onako divan kakav znaš da budeš.

n

Previše puta sam umirao i previše puta se radjao ponovo. Umorio sam se od te igre.

Ugasila si moj plamen, a hteo sam da gorim večno.

Bila si nestašno dete koje nespretno gasi vatru da čuje zvuk pare. Ne, nisam ja ta ptica koja se ponovo rađa iz plamena.

Drugi su te lagali.

foto:Tumblr

Čitati uz: https://www.youtube.com/watch?v=FtwL9NTrmm0&feature=youtu.be

Šta ti kažeš na sve ovo?

