Zauvek sa leve strane

Molim vas, pustite Univerzum da udiše Ljubav
I ne ubijajte napola pregažene duše dece koja žele da postanu Ljudi
Neka svet liči na dečiju pesmu,
Ne prizivajte Kraj svojim besmislenim emitovanjem Zla

Jer svi se između sebe poznajemo toliko dobro da se svi plašimo
Da nećemo moći da podnesemo toliko Dobra i Razumevanja
Jer čovek je čudna zverka, skrenuće na pogrešnu stranu kada god može –
Leva strana, desna, Reka nas deli…

Još uvek sam sa leve strane Reke
Bespomoćno gledam kako se neki u njoj mrznu i umiru
Pokušavajući da im pomognem, padam pored njih
Malo dalje gori plamen tih i nikada se ne gasi

Živim u biblioteci plave boje u kojoj su suvišna pitanja zabranjena
Hiljadu godina života se uskladilo sa pulsom Planete
Tu nema ratišta i nemirnih senki,
Niti hladnog asfalta i ljudi bez krila

Veliko klatno je okruženo knjigama koje znaju sat svačije smrti,
U njima nema lažnog Morala i fantom maski, lanaca, Megalomanije,
Konji nisu u okovima, albatrosi nisu na palubi, slova tu ne gore u vatri tuge,
Dela od mastila ne umiru, februarski vetar ne ledi žile

U toj sobi mlada srca nisu hladna, blato neznanja postaje strofa saznanja
Nema lomače na koju stavljaju istopolne zagrljaje
Nema ledenih dubina u koje bacaju ruke koje pišu
Nema demona iz mojih pesama koji se sa ljudima poigravaju

Sve zlokobne siluete nikada ne pređu preko Reke
I ne mogu da me potčine u trenucima ranjivosti na papiru
Inspiracija mi osvetljava put nazad iz Atrijuma
Ne pišem poeziju, ja je živim, nekad više, nekad manje

Tu je svaka pesma jedna raskrsnica, a svaki korak može biti stih
Budućnost se gleda vekovima unapred, prošlost ne postoji
Snovi se pamte, košmari su samo iluzije, strofe pevaju za sebe
One žive zbog mene i ja živim zbog njih

Šta ti kažeš na sve ovo?

