Nedostaju mi rakija i sneg

Pre nego što je odlučila da potraži posao van Srbije, Maša Grubešević je radila na Radiju 202. Sada, kada je prošlo skoro dve godine otkako na brodu radi kao fotograf, može da kaže da je to jedna od najboljih odluka koje je donela u životu. 

O najlepšim zalascima, o druženju sa ljudima iz celog sveta, o počecima na brodu, o pesku na Bahamima, ali i o tome šta joj najviše nedostaje iz Srbije i šta može da joj uništi radni dan…

Kako su izgledali tvoji počeci na brodu pre dve godine?

Maša: Bilo mi je teško da se odvojim od majke i dečka. Otišla sam u potpuno nepoznato, sama tako daleko, samo da bih probala da uradim nešto od svog života… Sada kada je prošlo skoro dve godine mislim da je to jedna od najboljih odluka koje sam donela u životu. Ne samo za sebe, nego i za svoju porodicu.

Majami u daljini
Majami u daljini

 

Koje su prednosti i mane tvog posla? 

Maša: Prednosti? 🙂  Najlepši zalasci i najlepši izlasci sunca, nebo puno zvezda, mesečina u mrklom mraku, upoznavanje sa ljudima iz celog sveta, učenje novih jezika, druženje…
Najveća mana rada na brodu za mene su nepristojni gosti. Ponekad jedan gost ume da mi potpuno uništi dan.

13950570_10209709996922485_962196227_o
„Voda na Bahamima je kristalno čista, a pesak kroz prste prolazi kao brašno!“

 

„Savetujem svima da se prvo dobro raspitaju pre nego što odluče da odu. Svako posao prihvata drugačije i ne treba se oslanjati na forume na internetu, nego se raspitati dobro o budućem poslu na brodu iz pouzdanijig izvora. Činjenica je da nijedan posao na brodu nije lagan. Radi se između 11 i 13 sati.“

 

13631550_10209421084699860_1396519299227234429_n
„Ekipa na brodu čini život mnogo podnošljivijim. Pričamo o svemu, družimo se i veoma smo povezani.“

Do sada je obišla Bahame, Meksiko, Dominikansku republiku,Jamajku…

 

 

Šta ti najviše nedostaje iz Srbije?

Maša: Porodica. Imamo najbolju hranu na svetu i to mi nedostaje – sarma, roštilj, voće koje ima ukus…Nedostaje mi srpski humor. Fali mi rakija. Nedostaju mi sneg i zima.

13987186_10209710035243443_965841953_o

Foto: Maša Grubešević

 

Šta ti kažeš na sve ovo?

