Spavaj u mom krevetu, trči po mojoj sobi, šminkaj se po mojim kupatilima i jedi jagode i puding u kadi sa mnom i reci mi da moraš da ideš, ali da želiš da ostaneš i onda ostani

„Vodi me jednom u svoju sobu, legni pored mene i pipaj mi kosu i pitaj me da li hoću kafu ili vino i daj mi sve papire i sve olovke da ti pišem o tome koliko je lepo biti glup i srećan sa tobom. Ti si najlepša ludnica u kojoj sam bio i kojoj se uvek rado vraćam i koju grlim. Ti grliš kao hiljadu svitaca mrak. Svitac bez mraka je samo ništa.

Hajde sa mnom u bioskop, spavaj u mom krevetu, trči po mojoj sobi, šminkaj se po mojim kupatilima i jedi jagode i puding u kadi sa mnom i reci mi da moraš da ideš, ali da želiš da ostaneš, i onda ostani.

Jedi sa mnom i kupuj mi često jabuke jer jabuke su zdrave. Čuvaj svoje lice. Molim te, čuvaj svoje lice i svoje telo. Čuvaj se od mene kada odem rano kući od tebe.

Teraj me da ti pišem. Teraj me i voli me. Pitaj me da li hoću da šetam i da li mi se ide negde gde ima dosta vode. Pitaj me da li da obučeš ono što ja volim kada obučeš ili da obučeš ono što ti voliš.

Pitaj me da li ću otići sutra i zaboraviti te. Pitaj me da li sam zaljubljen u tebe. Pitaj me kada sam ti poslednji put do kasno pisao. Pitaj me da li volim špagete. Pitaj me šta značim u tvom životu. Samo nemoj da me pitaš šta mi je kada osećaš da ne želim da me to pitaš.

Volim kada mi slušaš srce i kako se plašiš za svoje srce. Volim kako gledaš kroz prozor dok se voziš, čak i kada ne znaš kuda ideš.

Ja stvarno mislim da si ti negde tako nešto, da ne znaš gde ideš i kuda ideš i zašto ideš, ti samo ideš i onda se udariš u neki zid; nekad ga probiješ, a nekad se razbiješ u komade. Tada bih te najviše sastavljao, jer tada znam da si pored cele svoje lepote i duše i ti ipak, kao i ja, čovek. Tada te najviše volim.“

Šta ti kažeš na sve ovo?

