Soba za snove

Onaj najlepši grad na svetu koji je najlepši samo zato što ga od svih gradova ovoga sveta najviše volim me uvek drži za ruku kada premalo vremena imam, a previše ga trošim na kafe i cigare.

Uvek me voli kada su mi dani loši i uvek mu se vraćam kada mi treba samo malo leta u sred februara dok hodam po zaleđenim ulicama nekih drugih, ne toliko lepih gradova. Posvađamo se kad god odlazim, žalim se kako previše spavam pa nemam vremena ni za šta osim za snove, govorim mu kako je dosadan i kako uzima sav moj novac, a taj grad ćuti i pušta mi ruku da mogu da odem. Kasnije mi obavezno bude žao pa mu mašem kroz prozor autobusa i govorim mu da je jedna od mojih najvećih ljubavi. Samo ponekad taj grad pusti moju ruku pre nego što rešim da odem i onda ne znam šta da radim.

Treba učiti strane jezike i ići u druge gradove čak i ako nisu najlepši na svetu. Treba imati jednu veliku sobu samo za knjige, i još jednu samo za žurke, i jednu gde se samo sanja. Treba imati jednu veliku kuhinju i pustiti mene da u njoj spremam sve one recepte koje skupljam iz novina. U tu kuhinju treba staviti jedan šank da ga volim svakog dana i da mi bude jedna od najvećih ljubavi. Mada meni ne treba ni malo verovati kada govorim o svojim velikim ljubavima. Zaboravljam ih svakog dana i baš za sve ću reći da mi je jedna od najvećih ljubavi ako me samo malo voli. Sutra ću ponovo zaboraviti jer će me nešto drugo voleti, a onda ću se dugo izvinjavati i lagati kako baš uvek mislim na sve što me drži za ruku kada imam problema sa prelaženjem ulica.

Treba me pustiti da živim samo tamo gde je uvek leto. Treba me držati blizu sunca i neke velike vode. Treba me svakog jutra buditi pre nego što stignem da odsanjam sve snove. Treba mi čitati poeziju bar jednom mesečno. Treba me naučiti da pišem ljubavna pisma svim svojim najvećim ljubavima. Bar jednom mesečno.

Onaj najlepši grad na svetu me neće više nervirati i uzimati sav moj novac. Kad budem poznavala mnogo stranih jezika i drugih gradova, praviću žurke i čitati knjige blizu onog šanka koji volim svakog dana i sobe u kojoj ima mesta samo za snove. U toj sobi sanjam sve ono što me drži za ruku kada imam problema sa prelaženjem ulica. Mada meni ne treba verovati kada govorim o svojim velikim ljubavima.

Šta ti kažeš na sve ovo?

