Crnjanski – Milena Marković

Ja sam patila zbog izobilja

U tuđim gradovima

Po tuđim ulicama ljudi

Nisu čuli za tebe

Crnjanski

Ja sam te čitala ispod klupe
I čitale su moje drugarice
Ne znam šta je bilo sa njima
One su
Po tuđim gradovima
Po tuđim ulicama

Ja sam u gradu koji se smanjio
I svet se isto smanjio

Crnjanski
Ja sam dobila sada glavu
tvoju
Ne znam šta sa glavom muškom
Da radim sem da je stavim
U krilo
Ova glava
Teška je za krilo
Crnjanski

6f245943705b0b240a8a4fabbc7a838b

Pesma Milene Marković povodom nagrade “Miloš Crnjanski” koju je dobila 2007. za knjigu “Tri drame”. Pesmu je i pročitala na uručenju nagrade.

Šta ti kažeš na sve ovo?

