EKV Tribute u Mikseru: „Popili smo sve do kapi, grad se smeje, gleda na nas“

Pre mnogo, mnogo godina tema pismenog zadatka iz srpskog jezika bila je da pišemo o ličnosti koja je ostavila veliki utisak na nas, ili tako nešto. Dok su svi pisali o tati, mami, bratu ili dalekoj tetki, ja sam pisala o Magi.

Magi je svirala u bendu EKV, a moja omiljena pesma je Budi sam na ulici.

14907639_380358932295625_5243512339770159817_n

U Mikseru, mnogo, mnogo godina posle tog mog pismenog zadatka, stajalo je 5000 ljudi sa dignutim čašama i dobro znalo svaku reč, svaki znak, kako najlakše, najbrže, najslađe reći odlazim. Anestezija.

Padala je kiša i prošle su tačno 22 godine od kako niko nije preboleo Milana Mladenovića i muziku EKV-a. Zajedno sa bendom i brojnim gostima i mi smo bili Deca iz vode što na momente zaboravljaju da pred njima nije originalni EKV. Posebno dok Luna Škopelja peva Kad krenem ka i ne čuje se razlika između nje i Magi.

14947734_380360258962159_7317420008077459519_n

Mnogo je važno za ovaj veliki sivi grad da ne zaboravi da je nekada imao ljude poput Milana što su menjali svet do kraja pesme. Mnogo je važno da i dalje ima ljude koji bi promenili svet do kraja pesme. Što znaju da dolazi jesen, treba im svet otvoren za poglede i samo ponekad menjaju noć za dan i dan za noć.

14900557_380358848962300_8032207039454918324_n

Milan je jednom rekao kako bi želeo da se probudi, shvati da je 1990. godina i kaže: „Uf, al’ sam nešto ružno sanjao.“ Želeo je i da bude zdrav i da ima dovoljno novca da njime može da pravi neke lepe stvari. Baš ništa od ovoga nije dobio, ali da je poželeo da sanja 2016. godinu možda bi video Mikser i u njemu 5000 ljudi sa dignutim čašama. I bio bi srećan.

Bio je 5. novembar, prošle su tačno dvadeset i dve godine i padala je kiša na decu iz vode.

foto: NOIZZNightlife

Pročitajte još: Tanja Jovićević o Milanu: „Bio mi je veliki prijatelj. Bio je neverovatni vizionar, muzičar, pesnik, pisac, a pre svega izvanredan pevač. Meni je to dosta za tri života. To što sam ga poznavala.“

Šta ti kažeš na sve ovo?

