Iza razuma

Negde iza razuma

Ti si isti kao ja

tumblr_n90qzk9o0t1rdpig9o1_1280

Ružna slika

Dosada

Ofarbana bojama

tumblr_ncb7k7GCBc1r5sepoo1_1280.png

 

Gubiš tlo pod nogama

Gušiš se

od vazduha

Svet je soba

skučena

 

 

 

Negde iza razuma

 

tumblr_oga0gnqfQT1t5dwujo1_1280.jpg

Nemam ništa

da ti dam

Tvoj život u bojama

Sada idi

neka sam

Siv, sam i umoran

 

tumblr_ofyp6zhiwf1qbb77eo1_1280

Negde iza razuma

 

Svet je soba skučena

tumblr_oestrjx3xl1qbb77eo1_540

Gušiš se od vazduha

Gubiš tlo

pod nogama

Ofarbana bojama

tumblr_nraujybwfw1smr9two3_1280

Ružna slika

dosada

Ti si isti kao ja

Negde iza razuma

 

foto: Tumblr

Slušati uz: Goribor – Ljubavi moja

 

Pročitajte još: „Kažu mi da sam alkoholičar, ja pijem zbog Nje svake noći oni ne popuštaju, niko me ne razume, najgori sam“ (18+)

Šta ti kažeš na sve ovo?

