Ko ste vi? I, ako mislite da znate, zašto nastavljate da lažete?

„A zatim, najvažnije od svega: podsećati se ko sam ja. Podsećati se ko bi trebalo da jesam. Ne mislim da je ovo igra.

S druge strane, ništa nije jasno.

Na primer: Ko ste vi? I ako mislite da znate, zašto nastavljate da lažete?

Nemam odgovor.

Sve što mogu da kažem jeste: slušajte me. Moje ime je Pol Oster. To nije moje pravo ime.“

 Pol Oster, „Njujorška Trilogija“

Procitajte i: Ako ti jave – Dario Dzamonja

Šta ti kažeš na sve ovo?

