Promocija knjige pesama Ognjenke Lakićević „Ljubavna pisma guglu“

U petak, 23. decembra sa početkom u 19 časova, u beogradskoj galeriji Polet, održaće se promocija knjige pesama „Ljubavna pisma guglu“ beogradske pesnikinje Ognjenke Lakićević, u izdanju Književne radionice Rašić. O knjizi će govoriti Aleksandar ŠurbatovićAleksandra Rašić i Ognjenka Lakićević.

olja_599009831

„Treba uspostaviti odnos sa samim sobom. To je najveći i najteži rat na koji moramo pristati. Mi smo i ono oko nas, određeni smo onoliko koliko određujemo. I u toj vožnji se znamo gubiti. Ubrzo se vratimo na cestu, upravljamo stvarima i opet pogrešno skrenemo. Susrećući druge po tim zabitima duše možemo se iznenaditi koliko često, zapravo, susrećemo sami sebe. Kada se netko otvara prema sebi, otvara se i prema nama. Takve nježne ruke trebamo prihvatiti. Potrebni smo jedni drugima. A potrebna nam je i glazba, i fimove trebamo, i poeziju poput one kakvu piše Ognjenka Lakićević.“
Marko Tomaš

Ognjenka Lakićević rođena je 1975. godine u Beogradu u kom i dalje živi. Bavi se muzikom u bendu  Autopark i do sada je objavila dve zbirke poezije – Ispod stepeništa (2002), Ulubljenja (2007),  kao i knjigu poezije Troje (2016) zajedno sa Ivanom Tokinom i Vladimirom Tabaševićem.

15622774_1069536093169099_5011453316002108045_n.jpg

JOŠ UVEK SE OSMEHNEM SVAKOM PSU

topla šaka na mom stomaku
osećam je kao svoju, samo
jasnije vratovi se dodiruju
ja sam ona devojčica u zelenoj haljini
koja neće da se skine na plaži
svi će videti moje kosti
oholost je gora od sečiva
ravnodušnost je dekadencija
svako koga volim jednom će da
ode svako koga volim jednom će
da ode ne želim to da dočekam
trebalo bi da odem prva
hoće li se naći iko ko bi me
zadržao zavlačiš ruku pod moju
majicu započinjem priču o smrti
nešto nije u redu sa mnom
ja sam ona devojčica u prevelikoj
majici koja neće da se skine na plaži
ne želim da gledaju moje žiličaste ruke i
mršave noge nešto nije u redu sa mnom
vraćam se skloništima detinjstva
prejakim zagrljajem teram od sebe ono šta volim
ionako me nećes tražiti
nešto nije u redu sa mnom
ali moraš da znaš
još uvek se osmehnem svakom psu pored kojeg prođem

(iz zbirke „Ljubavna pisma guglu“)

Pročitajte i: Noć za Koena u beogradskom Poletu

Šta ti kažeš na sve ovo?

