Spisak psovki

Neko me manje voli sada kad sav svoj novac trošim na knjige stare 1000 godina i na neprestana nazdravljanja. Nekoga manje volim sada kad ozbiljno ne mogu da se setim kako i čemu se smeje. Mislim da se nekome moj omiljeni vic na svetu ne bi svideo. To nije ni važno, ja bih ga svakako ispričala i rekla da može da ide sa mnom na veče poezije, ili u bioskop, ili u neku gužvu i ako hoće trebalo bi da posluša Tom Vejtsa ako je možda zaboravio šta, kako i zašto volim.

Padaće kiša. Možda kao ona iz pesme Bob Dilana ili možda kao ona koju ponekad sanjam. Stajaću dugo na toj kiši i prestaću da se ljutim ako neko ne ume da satima gleda u ptice i priča sa drvećem.

Možda tada kupim kišobran i ugasim cigaru. Možda ću manje psovati, mada psovanje i nije tako loše.

Naša najveća pobeda bila je kada smo otkrili šta da radimo nedeljom. Tada smo otkrili tekilu i maštanja o Meksiku, noći bez sna i padanja sa stolice. To je jedna sasvim dobra pesma. Nedostajao bi mi neko da mi priča o svojim ljubavima dok ja jedva ostajem budna. Možda ipak neću manje psovati.

Napraviću spisak svojih omiljenih psovki i posvetiću ih kišama. Bob Dilanovim ili onim koje sanjam.

Naš najveći poraz je to što ne znamo da gubimo. Postoje ljudi koji su znali lepo da govore, ali više ne znaju. Znali su da mi puštaju dobre filmove i čitaju poeziju, ali više ne znaju, a ja tako mrzim da gubim.

Jedne tople zime sedeli smo pored reke i menjali tekstove pesama tako da više budu za nas. Mislim da se Milan Mladenović ne bi ljutio, možda bi mu se čak i svidelo, a onda bi nam Magi svirala neku klasiku i možda bi se moj san o sobi koja prima 5000 ljudi sa dignutim čašama konačno ostvario.

I svaka mala pobeda je kada nam neko sasvim nov bude tako mnogo poznat sa svojim lepim pričama, dobrim filmovima i poezijom.

Kupiću kišobran, jebote, vreme je!

Procitajte i: Ako se napijem do smrti

7 Comments Add yours

  1. stF1 kaže:

    Koji ti je omiljeni vic?

    1. dzo0 kaže:

      Kako se zove ris koji voli da se mazi? :):):):):):)
      ili!
      Sta rade pilici u kafani? hahahhahahahahahahah

      1. stF1 kaže:

        Pilići piju piju piju, a ris, npr Ljubiša… ?

        1. dzo0 kaže:

          Za pilice jeste, za risa ne smem da napisem sramota me hahah

          1. stF1 kaže:

            Onda inbox… poyyy

  2. pavlovicjelena kaže:

    Ima Dzo jos viceva 🙂

    1. dzo0 kaže:

      Imam koliko hoces! 😀

Šta ti kažeš na sve ovo?

