Kada je ptici u lošoj formi drug tada ni ona ne leti na jug

Noćas sam sanjala dve ptice koje više nisu mogle da lete. Bilo im je previše hladno u ovom gradu. U bilo kom gradu, a jug je tako daleko.

Držali smo ih u rukama i govorili im o danima leta u kojima se mamurluci od vina leče pivom i plivanjem, a ja čitam knjige o ostrvima na kojima se gaji duvan i niko ne zna šta je sneg. Tim pticama to i nije baš mnogo značilo, ali meni jeste.

U ovom gradu u kojem sanjam ptice koje više ne mogu da lete imam svoju malu utopiju. Jedemo pomorandže i so i uvek, uvek mislimo o onim ljudima zbog kojih se smejemo čak i u danima u kojima volimo da ćutimo i slušamo Džonija Keša.

Neko je davno pitao o čemu bismo snimili film. Sigurno o nama kako se volimo odavde pa sve do kraja sveta i ne znamo koja je čija čaša dok pričamo o tugama i o tome šta ćemo da radimo u Sarajevu, ili možda na moru, ili bi možda trebalo da odemo odavde pa sve do Engleske peške, čisto da tražimo 5 piva.

Baš ne volim kad ne mogu da dobijem sve što želim i kada me bude ptice koje više ne mogu da lete jer nekad je stvarno previše hladno.

Nekad se stvari same od sebe oboje u zelenu boju apsinta i ja sasvim razumem Van Goga kojem bi sigurno prijalo da živi sa mnom na plaži. Samo bismo malo pili i brojali zvezde dok ja u kišama tražim slike Beograda. Bilo bi baš dobro da Beograd ima more. Možda bismo se voleli i moja utopija ne bi sedela sama za šankom.

Možda neću moći da dobijem baš sve što želim i one moje ptice možda čak ni posle priča o danima leta nisu poletele, ali uvek mogu da pitam konobara, ako možda hoće, da snimimo film.

Šta ti kažeš na sve ovo?

