Cvetnik 2016.

Ili šta sam lepo čitao u prošloj godini. Knjige nisu poređane po kvalitetu, već hronološki, hteo sam da ih bude 10 kao neki top ten, ali jednostavno nisam mogao da izbacim nijednu od ovih, pa ih je 11. Linkovi će vas podsetiti u kojim sam mesecima pisao o njima, a ako ste ih čitali bilo bi lepo da date i svoj komentar.

Naivan, super Erlend Lu

Veliki osmeh za ovu knjigu.

Vino mladosti Džon Fante

Fante je moj bog.

31.jpg

Knjiga o groblju Nil Gejmen

Bajka, idealan poklon za nekog maštovitog klinca.

Maslačkovo vino Rej Bredberi

Nostalgija za letom i detinjstvom.

Bela garda Mihail Bulgakov

Obožavam ruske pisce, ne volim rusku politiku.

Tvrđava samoće Džonatan Letem

Iznenađenje godine za mene, nisam slutio da je toliko dobar.

page_1_thumb_large.jpg

Glad Knut Hamsun

Klasika, deo opšte kulture.

Odakle zovem Rejmond Karver

Američki Čehov, ako vam analogije nisu glupe.

Ostrvo Meša Selimović

Da je pisao na nekom svetskom jeziku danas bi ga čitali u celom svetu kao Saramaga.

Rođeni u nedelju Ingmar Bergman

Žao mi što ne traje duže, čitaću ponovo sigurno.

remembering_bergman.jpg

Una i Selindžer Frederik Begbede

Najšarmantnija knjiga ove godine, volim taj njegov ležerni duh.

Pročitajte i: Voli, devojčice

 

Šta ti kažeš na sve ovo?

