Publin pub: Pivo zove, javite se!

Stojim na železničkoj stanici i gledam ljude kako prolaze, odlaze ili se vraćaju. Pokušavam da pogodim da li oni, kao ja, prave razliku između ovog sunca ovde i onog koje ih čeka na poslednjoj stanici autobusa kojim putuju. Kada me sve to umori prošetam se do Lomine ulice da u Publinu podsetim sebe da se, kada je vreme oblačno, sunce krije u čašama hladnog piva.

Oduvek me nerviraju neraspoloženi konobari, nenormalne cene i katastrofalna muzika. Zato čitav život biram gde ću piti, emotivno se vezujem za te kafane u kojima pijem i nikad ih ne ostavljam.

16406599_1852013038380249_2431190349478276813_n.jpg

U Publinu smo odlučili da ćemo čim dođemo do nekih velikih para otići na Kubu.
U Publinu sam gledala kako pada kiša i verovala da je san o Kubi moguć.

U Beogradu je padala kiša, a u mojoj glavi je sijalo sunce, sunce pijano onoliko koliko sam i ja. Crveno pivo, koje smo uvek pili, ima 8% alkohola i malo me je sramota da priznam, ali prvi put sam se napila posle samo dve čaše. Tada je padao neki sitan sneg, ali u mom iskrivljenom sećanju bila je to najveća snežna oluja koja je ikada pogodila ovu državu. Posle sam glumila neku ozbiljnost i razumnu odraslu osobu koja alkohol konzumira u umerenim količinama pa sam pila uglavnom samo svetlo pivo mada je moja ljubav prema Crvenom i dalje bila neizmerna.

U Publinu smo jeli avokado i pili Marta šotove. Votka, limun, kafa i šećer.

Posle tih šotova nešto bi nam uvek bilo baš mnogo smešno, ali sutradan nikad ne bih mogla da se setim šta je to tačno. Pamtim samo onu pesmu što se čula u pozadini i čiji je deo teksta: „Jutro će promeniti sve“, a jutra nikad ništa nisu menjala. Mi smo i dalje gubili dane, a nalazili jedni druge i sami sebe. Mada, prestala sam da glumim ozbiljnu, razumnu, odraslu osobu koja alkohol konzumira u umerenim količinama. Moj nerazumni život je mnogo zabavniji.

3338.jpg

Konobarice su navikle na to da preglasno pričamo i mnogo se smejemo, a za to što nas trpe su zaslužile sav bakšiš ovog sveta. Ljudi su i dalje prolazili pored železničke stanice, odlazili i vraćali se, a ja sam želela da ih pozovem da se odmore. Ljudi koji uvek žure nemaju snove o Kubi, a i kada bi ih imali, ne bi u njih verovali.

Publin časti! Napišite odgovor na pitanje zašto volite pivo, u najmanje 5 rečenica, i pošaljite na zabaviste.online@gmail.com. Autor najoriginalnije priče, prema mišljenju zaposlenih u Publin-u, dobija 2l piva! Akcija traje do 3.marta i važi za stanovnike cele Srbije! Srećno i živeli!

Zato idite u Publin. Popijte crveno pivo i recite mu da ga volim. Mislite o suncu i emotivno se vežite za kafane. Budite pijani od Marta šotova i ostavite bakšiš. Ja ću biti na Kubi, ali svratiću na pivo, jer nikad ne ostavljam kafane koje volim.

+ pivo: crveno, svetlo, tamno, pšenično, SVE

+ Marta šotovi, voditi računa o gravitaciji i preteranom smejanju

+ muzika, jako rokenrol i inspirativna

+ ljudi koji rade, kako je moguće da su uvek raspoloženi?!

+ mi smo često tamo, a mi smo definicija zabave

– rade samo do 12, a ja bih tamo mogla da budem svaki dan po ceo dan

Publin se nalazi u Lominoj 63! Svratite u ovaj pub sa dušom jer, kako kažu Publinci, za šankom možete dobiti odgovor na svako životno pitanje koje imate! 🙂

Šta ti kažeš na sve ovo?

