Ti i ja

Tvoja filozofija je „enjoy life“ – Ja još nisam siguran ni šta je „life“.

Ti slušaš Mariju Šerifović i Radio S – Ja već mesecima želim sve mračnije i gledam u tminu Koenovog prozora.

Ti, kada si bila kod mene i videla na zidu moju policu sa knjigama, pitala si me najgluplje pitanje moguće: „A, je l’si pročitao sve te knjige?“ – Ja, kada sam bio kod tebe, na tvome zidu video sam samo veliko ogledalo ispred kojeg se ogledaš pred izlazak u „grad“, nisam te ništa ni pitao.

Ti voliš Instagram – Ja ne volim ništa.

Ti smišljaš hashtag–ove – Ja smišljam izgovore.

Ti ideš na more da se pored njega slikaš – Ja idem da pored njega čitam.

Ti slikaš ono što jedeš – Ja jedem da bih bio sit.

Ti se oblačiš zbog izgleda – Ja zbog hladnoće.

Ti ideš kući za slavu – Ja čitam Bibliju.

Ti veruješ u horoskop – Ja ne verujem ni u šta.

Ti izlaziš sa poznanicima na piće – Ja pijem.

Ti pušiš Slims – Ja pušim travu.

Ti se stalno s nekim dopisuješ – Ja stalno nešto pišem.

Šta me je onda u tebi privuklo? Puko osemenjivanje? Nije li moguće da sam sveo i tebe i sebe na tučak i prašnik?! O čemu bismo uopšte pričali ili bismo se samo praznili? Kad-tad bismo se ispraznili, i šta onda? Je li onda nastaje ona post-snošajska tišina o kojoj sam toliko čuo, a imao sam sreće da je nikada i ne iskusim? Je l’ se u tim situacijima pali taj televizor? Ima li on moći da tu tišinu raspara?

Ali, nisam te osvojio – nisam te ni osvajao. Odupro sam se. U redu je, pobedio sam.

Šta ti kažeš na sve ovo?

