Da sam pravi pesnik

Da sam pravi pesnik

Sad bih napisao pesmu o tebi

Pesmu da te dozovem

Da ne budes oprezna i hladna

Da dođes i sedneš pored mene

Spustiš ruku na moje rame

Da sam pravi pesnik

Sad bih napisao pesmu o jednoj večeri

Jedinoj kad smo sedeli sami

I dok su na nebu sevale munje

Spremala se kiša koja neće pasti

Kako posle svake tvoje reči

Tonem u nešto što ne smem reći

Da sam

A nisam

Ni pesnik

Ni pravi…

Da sam pravi pesnik

Od onih što opšte sa bogovima

Zaustavio bih sve na planeti

Dok nas dvoje sedimo na klupi

Dok ti ne kažem sve što bih želeo

Dok ne čujem od tebe sve

Što mi možeš i želiš reći

Da sam pravi pesnik

Sve to što nisam stigao

Stalo bi u ovu pesmu

U nekoliko značajnih,najznačajnijih reči

Koje se da napišem ne bih stideo

Da sam

A nisam

Ni pesnik

Ni pravi…

Šta ti kažeš na sve ovo?

