Nema nevinih

on

Ona ima svoje mesto u kafiću

Gde i ja redovno gubim noći

sedi sa svojim velikim društvom

pije pivo poput dečaka

i puši svoje vešto zavijene cigarete

kosa poput grive dobro joj dođe

kao zaklon od pogleda

koje  privlači

a ja sam prisutan tu često

biram mesto

odakle ću joj videti kosu

ali ne i oči, to bi bilo previše…

iako sam češće sam nego u društvu

ne očekujem da mi priđe

niti ću joj ja prići

nekad sam mislio

da su ti pogledi

bar ponekad upućeni meni

nekad sam želeo

da se razumemo bez reči

sad jasno je,

bio sam jedan od opčinjenih

ali kad me ne gleda

otpevam u sebi jednu pesmu

Toma Vejtsa i nazdravim njenim nežnim godinama.

Šta ti kažeš na sve ovo?

