Korto Malteze

on

Nisam jadni mladi čovek

iako je moje tajno ime

Onaj-kome-ništa-ne-ide-od-ruke

Davno sam prestao

da se osećam dobro

Za mene su sva mesta ista

Nisam više žedan mudrosti

Previše sam popio

Zar prostor i vreme

nisu više jedno te isto?

Kakva dilema

ali…

Zar je važno?

Jedina važna stvar je

nemoguća ljubav

Mene-koji-nije-trebalo-da-se-rodim

ti imaš pogled

kao da želiš

da pročitaš tuđe misli

jedan odgovor može sve razjasniti

a ti ćeš postaviti stotinu drugih pitanja

i biće stotinu drugih odgovora

iako podložan samouništavajućem uživanju

ja sam iz porodice demona

i ne odajem ništa

zato ne postavljaj takva pitanja

trebalo je da se zaljubiš u mene

u to smo se kladili

trebalo je da to bude obična igra

međutim uzdajući se

u lažnu liniju sreće na dlanu

pomirisao sam cvet

ubran u dolini bez povratka

teže je raskinuti

lanac od cveća

nego od čelika

postao sam čovek sudbine

nekad sam znao

imena nebeskih svetala

i tajna imena trava

onog ko je napisao

pesmu tvoju

trebalo bi obesiti

suviše je lica u tvom scenariju

ne mogu da ga prihvatim

ali hvala bogu

u priči uvek postoji neki idiot

spreman da se žrtvuje

za neku ženu

sve je moguće

da se napijem

druidske vode koja izvire

u ludoj misli

i razara uspomene

ili se sakrijem

u dolini bez povratka

da sanjam i ponovo proživim

svoje stare avanture

sa drugim velikim bardima

ili treba da odem

na Mesec

u potragu za svojom pameću

Moje uspomene postoje

zato što sam ih ja izmislio

ali nikakva sreća nije sanjati

nikakva sreća…

foto: pixabay

 

Šta ti kažeš na sve ovo?

